Segala post yang ada dalam blog ini seperti gambar dan video adalah bukan hak milik asal Amazing Gila walaupun tidak dinyatakan. Jika ada gambar/video/ artikal anda dan anda tidak mahu dikongsikan sila hubungi AG di FB ataupun di ruangan komen post tersebut.Harap maklum

Recent Post

Friday, October 29, 2010

out...g bukit jalillllllllllllllll..!!!!!!!!!!!!!!

salam............ni en3 aku sblum aku melangkah keluar dari kelantan...hehehe...ke manew lg..bukit jalil la...hehehe....so...blog aku ni akan MC la selama beberape hari...hehehe....x sbr wehhhhhhh....kepada semua yg pegi menonton final nati...jagalah tingkah laku kiter...kawal emosi...lebih2 lg sep kito...jange pasal kito kelate jatuh....hehehehe..bersama ini aku sertakan video lagu kelate yg dicipta khas untuk final tahun ni.....yeahhhhhhhh..........SPLASH komuniti tetap THE RED WORRIORS

GO MORE  KELATE  GOMO ...!!!!!!!!!!!!!!



psstt : jum reramai g bukit jalil..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Read more ...

Thursday, October 28, 2010

AL QURAN tidak terbakar...maha suci ALLAH...

maha suci ALLAH....sebelum ni..korang pernah tgk kan masjid yg x musnah dilanda tsunami...dan macam2 lagi kekuasaan ALLAH...kali ini..korang akan lihat Al Quran yg tidak hangus walaupon berada di dalam van yg sudah hangus dijilat api...walaupon hampir 100% dalam van itu terbakar,tetapi dgn kekuasaan ALLAH...Al Quran yg berada di ruangan tmpat duduk belakang van itu tidak terbakar dan hanya sedikit terbakar di bahagian kulit AL Quran itu...inilah rupa van berkenaan...kalau nk tgk macammana Al Quran itu..tekan read more
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

gores tangan di jalanraya

huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...ngeri betul kali ni...tp aku x pasti la video ni betul ker x,huhuu..tp kalau betul...memang giler la mamat ni.....huhu...apapun kredit to mohd faiz( converse_style95@yahoo.com )  yg sudi kongsi video ini...jum ramai2 tgk......ngeeeeeeeeeeeee

Read more ...

Wednesday, October 27, 2010

gambar Mentawi sebelum dan selepas dilanda tsunami

kali ni aku paparkan gmbar2 sebelum dan selepas tsunami melanda mentawi kat indonesia...huhuhu...nk tgk gmbar selepas dilanda tsunami...tekan read more
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

lagi eksiden ngeri di malaysia

yg ni ngeri jgk...x tau la berlaku kat negeri maner tp kat malaysia la...info ttg gmbar ni x der...tp tgk jer da cukup mengerikan...kereta pon x dapat nk cam kereta ape..huhuhu..hancur...jum tgk ..
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Tuesday, October 26, 2010

kemalangan maut yg mengerikan

lame aku x post ttg benda2 ngeri ni...hehe...haaaaaaaaaaaaaaaa ni la masenyer aku nk post bende2 camni..post kali ni aku paparkan satu kemalangan ngeri yg melibatkan kereta kancil yg pernah berlaku beberapa tahun dahulu di malaysia...memang ngeri kemalangan ini..hanya pemandu jer yg selamat..tp bile dia sedar..dia tgk sebelah.tgk penumpang...perrgghhh.!!!!!!!!..ngeri beb....huhuhu...nk tgk tekan read more
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

seni mengunakan jari..

hehehe,,,ni mesti kes boring berada kat umah...hehehe...dah x tau nk wat ape...pegi conteng2 jari..hehehe...korang nk tgk x kekreatifan mereka2 ini.../??????..jum...tekan read more untuk tgk lebih byk gmbar.....
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Monday, October 25, 2010

reunion ker makcik..???????

hahahahahaahha..aku hanya mampu tertawa..hahahahhaha

psstt : hahha..makcik2...
Read more ...

amazing...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

korang tgk ni....satu jalan,satu lg air terjun....memang menakjubkan......cuba cari perbezaan antara dua gmbar ini..aahhahahhahahhahahahahah
psstt : amazingggggggggg gilaaaaaaa..hahaha
Read more ...

Sunday, October 24, 2010

gigit hidung sendiri

hahhaa,,memang giler la pakcik ni...camner dia wat...da byk kali aku cuba...still x menjadi....cuba korang bayangkan,camner rasanyer hidung sendiri..masin ker??pahit ker.??? hehhee.. hanya pakcik ni jer yg boleh jwb coz dia saja yg pernah merasai hidungnyer sendiri..huhu,ape2 pon aku tabik ko pakcik...hahahaa..ko memang giler....nk tgk dia gigit idung dia..tekan read more
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

siapa editor media ini.????sungguh memalukan....!!!!!!

Minta Maaf Segera! Para penyokong Kelantan amat kesal dengan kesilapan wartawan dan ketua editor sebuah akhbar yang tersilap menyiarkan keputusan perlawanan separuh akhir kedua semalam. Perkara ini dipandang serius para penyokong Kelantan kerana akhbar terbabit juga pernah memaparkan gambar hanya penyokong Kelantan sahaja yang bertempur di dalam stadium Shah Alam. Sikap akhbar ini amat mengecewakan sekaligus dapat dinilai kualiti berita dari akhbar terbabit.....nk tau ape yg pihak akbar ini siarkan..????x tau la sengaja atau tidak sengaja tetapi,setiap kesilapan harus disuarakan sekurang2nya dgn meminta maaf...
psstt : media,media,....ish2...
Read more ...

seni bibir...hehee

jum tgk lukisan2 kreatif menggunakan kaler air yg dilukis pada bibir..hehehe,,,kreatif x...???????????
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

10 sukan paling bahaya untuk dimainkan

heheehhehe....bahaya giler sukan ni..hahaha..nk tau nape..??  korang kene la nilai sdiri yer...aku da bagi 10 keping gmbar sukan2 ni..diharap korang boleh elak la dr bermain sukan ini..bukan untuk ape,tp untuk mase depan anda jugak...hahahahahha...apa aku merepek ni..hahaha...tgk2 jommmmmmmmmmmm
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

lagi kehebatan kereta malaysia

huhuhu...ari tu keta viva...ni keta gen 2 pulak..huhuhu...x tau nk habaq pa lg..huhuhu..tgk la sdiri
psstt : beli keta thailand la..hahaahahahahaa
Read more ...

Saturday, October 23, 2010

kayu menembusi badan

ni berlaku kat negara mat saleh ni....kayu tu menembusi badan mat saleh tu....so...mati la...huhuhu....nop tgk...??? tgk la...
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Friday, October 22, 2010

penjara pon x selamat...

huhuhu...korang pikir kalau korang berada di dalam penjara korang selamat x....???????..munkin ramai yg cakap selamat coz ade polis yg jage....tp korang x terfikir ker...yg penghuni dalam tu semuanya yg jahat2,,,hhaha,,ade pembunuh,perogol,pencuri,penyamun,penipu dan segala jenis PE lagi la..hahahahaha..cuba korang bayangkan kalau semua penjahat itu dikumpulkan bersama dan melakukan kejahatan masing2,,,,maka,,,,jadilah seperti didalam gmbar ini...hehehhehehe,....tgkkkkkkkkkkkkkkk
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

adusssss sakitnyerr..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahhaa jum tgk gmbar yg pasti menyakitkan...hahahaha...cuba bayangkan anda yg mengalaminya...konfom masuk spital lps tu..hahahahahhaha..
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Thursday, October 21, 2010

kisah sedih isteri yg kesal sepanjang hayat

"SAYA mahu berkongsi peristiwa yang masih mencengkam hidup walaupun ia sudah lama berlaku. Memang sukar untuk saya maafkan diri ini dan rasa bersalah sentiasa bermain difikiran apabila mengingatkan saat-saat itu.

Saya dan suami adalah pasangan yang romantis malah menjadi perbualan rakan-rakan di pejabat. Walaupun sibuk dengan tugas harian, tanggungjawab melayan suami dan menguruskan anak-anak, saya lakukan dengan sempurna.

Suami memahami tannggungjawab di rumah dan sentiasa membantu menguruskan rumah tangga. Kami sering mengerjakan solat berjemaah dan saya gembira melihat hubungan dalamkeluarga saya.

Walaupun sesibuk mana tugas di pejabat, tanggungjawab melayan suami dan anak-anak tidak pernah diabaikan. Saya bersyukur suami memahami saya dan sentiasa bertolak ansur. Ini menjadikan saya semakin sayang kepadanya.

Memang dalam kehidupan, kita tak dapat melawan takdir dan ketentuan Ilahi. Sebagai manusia, kita hanya mampu merancang, Allah jua yang menentukan.

Hari itu, Isnin. Saya masih ingat, saya ke pejabat awal pagi kerana banyak urusan yang perlu diselesaikan selain temu janji dengan beberapa pelanggan yang perlu dibereskan.
Hari itu, saya pulang lewat ke rumah, biasanya jam 6 petang, saya sudah ada di rumah. Ketika saya sampai ke rumah, azan dari masjid berhampiran berkumandang. Saya lihat suami sudah bersiap-siap untuk pergi menunaikan solat Magrib. Begitu juga anak-anak saya sudah mandi dan riang bersama bapa mereka. saya lihat suami saya amat gembira petang itu.

Saya begitu terhibur melihat telatah mereka kerana suasana seperti itu jarang berlaku pada hari bekerja. Maklumlah masing-masing penat. Suami sedar saya amat penat hari itu. Oleh itu, dia meminta agar saya tidak memasak, sebaliknya mencadangkan makan di luar. Saya dengan senang hati bersetuju.

Selepas menunaikan solat Magrib, kami keluar ke sebuah restoren kira-kira lima kilometer dari rumah. Di restoren, kami sekeluarga berbual panjang, bergurau senda dan usik-mengusik, memang seronok bersama. Macam-macam yang dibualkan malah saya lihat suami begitu ceria melayan tiga anak kami yang berusia tujuh hingga 12 tahun.

Saya dapat rasakan kemesraan suami luar biasa, cara dia melayan danketawa memang bukan seperti hari biasa. Dalam hati terpancar rasa bangga kerana mampu membahagiakan suami tersayang. Saya melihat jam tangan.

"Sudah jam 12.30 tengah malam, bang. Dah lewat ni, ayuh kita pulang," kata saya.

Suami tanpa banyak soal memanggil pelayan dan membayar bil makanan dan minuman. Kami tiba di rumah jan 12.50 tengah malam. Anak-anak yang keletihan terus masuk tidur.
Saya memang terlalu mengantuk apatah lagi selepas menikmati hidangan lazat di restoren. Mata pun seperti berat dibuka lagi. Ketika saya hampir melelapkan mata, suami membelai lembut rambut dan mencium pipi saya. Saya membuka mata dan hanya tersenyum.

Dalam hati, saya memang mahu melayan kehendak suami tetapi hati saya berkata, esoklah, mata terlalu mengantuk, esok masih ada. Saya memberitahu suami terlalu mengantuk dan tidak boleh melayan kehendaknya. Saya mencium suami dan mahu melelapkan mata.



Bagaimanapun, saya pelik kerana suami masih merangkul tubuh saya, seolah-olah terlalu berat untuk melepaskan. Saya membuka mata dan melihat wajah suami yang berseri-seri. Hairan saya kerana suami belum mengantuk, sedangkan dia juga keletihan.

Dia menarik saya lebih dekat dan membisikkan di telinga bahawa itu permintaan terakhirnya. Namun, dek terlalu letih dan tidak memikirkan perkara itu terlalu penting ketika itu, saya seolah-olah terus melelapkan mata tanpa sepatah bicara. Perlahan-lahan, suami melepaskan tangan yang merangkul saya.

Esoknya, perasaan saya agak tidak menentu. Seperti ada pekara yang tidak kena.Saya menelefon suami, tetapi tidak berjawab. Sehinggalah saya dapat panggilan yang tidak dijangka daripada pihak polis yang mengatakan suami saya terbabit dalam kemalangan dan meminta saya datang segera ke hospital.

Hati saya seperti mahu meletup ketika itu. Saya bergegas ke hospital tetapi segala-galanya sudah terlambat. Allah lebih menyayangi suami dan saya tidak sempat betemunya. Meskipun reda dengan pemergian suami tetapi perasaan terkilan dan bersalah tidak dapat dikikis daripada hati saya kerana tidak melayaninya pada malam terakhir hidupnya di dunia ini.

Hakikatnya itulah pahala terakhir saya sebagai seorang isteri. dan yang lebih saya takuti jika suami tidak reda terhadap saya pada malam itu, maka saya tidak berpeluang lagi untuk meminta maaf daripadanya.

Teringat Sabda Rasulullah s.a.w. yang saya baca dalam buku agama, 'Demi Allah yang jiwaku di tangan-Nya, tiada seorang suami yang mengajak isteri tidur bersama di tempat tidur, tiba-tiba ditolak isterinya, maka malaikat yang di langit akan murka kepada isterinya itu hingga dimaafkan suaminya'.

Sehingga kini, setiap kali saya terkenangkan suami, air mata akan mengalir ke pipi. saya sentiasa memohon keampunan daripada Allah supaya diampunkan kesalahan saya."

psstt : semoga cerita ini menjadi pengajaran kpd semua
Read more ...

mati tersepit ketika hendak mencuri

Lelaki berusia 34 tahun yang dipercayai cuba memecah masuk sebuah rumah menerusi lantai menemui ajal apabila kepalanya tersepit di celah lantai kayu tersebut.

Kejadian berlaku antara pukul 7 pagi hingga 3.30 petang semalam di Kampung Sura Hujung ketika penghuni rumah berkenaan, Wan Azhan Wan Abdullah, 43, keluar mengajar di sekolah berhampiran.

Menurut Wan Azhan, dia terkejut apabila melihat satu objek di lantai bahagian dapur rumahnya ketika pulang dari mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Batu 7, dekat sini.

"Ketika sampai di rumah, saya terus ke ruang dapur untuk ke tandas tetapi tiba-tiba saya terlihat kepala orang dalam keadaan mengerikan," ceritanya ketika ditemui di rumahnya dekat sini, semalam.

Dia kemudiannya terus memanggil jirannya kerana tidak percaya dengan apa yang dilihatnya tetapi mereka mengesahkan ia adalah kepala manusia.

Katanya, dia turut memeriksa bahagian bawah rumah dan terkejut apabila mendapati badan mangsa terjuntai di antara lantai rumah setinggi kira-kira satu meter itu.

Menurut Wan Azhan yang tinggal bersendirian di rumah tersebut sejak tahun 1983, dia mengenali mangsa yang juga jirannya.
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...

ulat buku...????????????????

adakah ini yg dinamakan ulat buku yg sebenar..????..hahahahahhahaha
 psstt : hehehhe,,,bertuah mak bapak budak ni..hahahaa
Read more ...

wajah baru pembalut gula

ari tu dok sibuk heboh psl harga gula naik la....gula x cukup la...hehehe..tp korang x sedar disebalik barang rebutan ini terdapat banyak bahaya terhadap penggunanya.....tp..ape tindakan kerajaan untuk membendung masalah ini...???..seperti rokok..kerajaan terpaksa meletakkan gmbar2 "menarik" menghiasi pembalut rokok...so..pada pembalut gula juga harus diletakkan gmbar2 sedemikian bagi menyedarkan pengguna bahawa BAHAYA GULA...nk tgk wajah pembalut gula akan datang..????tekan read more..hehehhe...rase2nyer korang beli x...??????
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

bulan oktober 2010 istimewa..?????

ade ape dgn bulan oktober ni..????..best ker bulan ni..????..hehehe..nk tau.??.....munkin ramai yg x perasan bawaha bulan ini ade keistimewaanyer....da hampir separuh bulan...kalau korang rajin tgk kalendar pasti korang akan perasan yg bulan ini mempunyai 5 hari Jumaat, 5 hari sabtu dan 5 hari Ahad. Katanya, keadaan ini berlaku sekali dalam setiap 823 tahun...betul ker...???????????

psstt : huhu...istimewa jugak kan..????
Read more ...

Wednesday, October 20, 2010

ajal maut di tangan tuhan

walaupon hampir dibunuh oleh seekor gajah yg mengamuk..nasib lelaki ini sgt beruntung apabila masih hidup...gambar ini memaparkan detik cemas seorang lelaki india  yg berjaya melepaskan diri daripada ditindih dan dipijak gajah itu,,,,x caya....tgk ni..........
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya 
Read more ...

ISLAMIC fashion cara 1MALAYSIA...(kerajaan BN promosi pakaian ISLAMIK ala jahiliah)

Rosmah rasmi festival pakaian Islam?..Rosmah Mansor sokong cara pemakaian Islam? Rosmah Mansor berbicara mengenai pakaian wanita Islam?...

Maka tidak peliklah, festival pemakaian islamic yang diadakan Kuala Lumpur April lalu menampilkan cara/fesyen pemakaian muslimah versi 1Malaysia Umnoapco (yahudi)..sungguh terhina lagi memalukan!

Salah satu agenda terbaru dajjal bagi membogelkan pakaian MUSLIMAH Malaysia dan Indonesia yang diterajuai oleh kerajaan 1MALAYSIA, Rosmah Mansor!!..

Penyokong parti islam umno
pasti terharu dengan bini PM Najib Razak ini..wallahua'lam..

tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya 
Read more ...

Tuesday, October 19, 2010

lagi penghinaan terhadap ISLAM

da byk cara org2 bukan ISLAM menghina ISLAM..mereka menggunakan pelbagai cara yg licik antaranya meletakkan kalimah ALLAH di tapak kasut/selipar,mengeluarkan sejadah yg ade lambang salib dan macam2 cara lg yg hampir tidak disedari umat ISLAM..tp,gmbar yg aku paparkan kali ini adalah satu penghinaan yg bukan secara licik tetapi secara terang-terangan...tgk la...
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

tewasnya EGO seorang lelaki


Seorang wanita dan kekasihnya bernikah dan acara pernikahannya sungguh
megah. Semua kawan- kawan dan keluarga mereka hadir menyaksikan dan
menikmati hari yang berbahagia tersebut. Suatu acara yang luar biasa dan
sungguh mengesankan. Mempelai wanita begitu cantik dan anggun dalam gaun
putihnya dan pengantin lelaki dengan tuxedo hitam yang gagah. Setiap
pasang mata yang memandang setuju mengatakan bahawa mereka sungguh-sungguh
saling menyintai dan sepadan. Beberapa bulan kemudian, si suami berkata kepada
isterinya...

"Sayang, abang baru membaca sebuah artikel dalam majalah tentang
bagaimana
memperkuatkan hubungan dan tali pernikahan kita
", katanya sambil
menunjukkan majalah tersebut. "Masing-masing kita akan mencatatkan
hal-hal
yang kurang kita sukai dari pasangan kita. Kemudian, kita akan membahas
bagaimana kita mengubah hal-hal tersebut dan membuatkan perkahwinan kita
bersama lebih bahagia ...
". Isterinya setuju dan mereka mula memikirkan
hal-hal dari pasangannya yang tidak mereka sukai dan berjanji tidak akan
tersinggung ketika pasangannya mencatat hal-hal yang kurang baik kerana
ia adalah untuk kebaikan mereka bersama.

Malam itu mereka sepakat untuk berpisah tidur dan mencatat apa yang
terlintas dalam benak mereka masing-masing. Esok pagi ketika sarapan,
mereka sedia membincangkannya. "Abang akan mulai dulu ya", kata suami. Ia
lalu mengeluarkan senarainya. Banyak sekali yang ditulisnya, sekitar 2
muka surat ... Ketika ia mulai membacakan satu persatu hal yang tidak dia
sukai mengenai diri isterinya, ia memperhatikan bahawa airmata isterinya mulai
mengalir ...

"Maaf, apakah abang harus berhenti ?" tanyanya. "Oh tidak, teruskan ..."jawab isterinya. Lalu si suami melanjutkan membacakan semua yang
tersenarai, lalu kembali melipat kertasnya dengan manis di atas meja dan
berkata dengan bahagia,
"Sekarang giliran sayang pula membacakan
senaraimu
".


Dengan suara perlahan isterinya berkata, "Aku tidak mencatat sesuatupun
di atas kertasku. Aku berfikir bahawa abang sudah sempurna, dan aku tidak
ingin mengubah akan dirimu. Abang adalah dirimu sendiri. Abang kacak dan
baik di sisiku. Tiada satupun daripada peribadimu yang kudapati kurang

..."


Si suami tersentak dan tersentuh hatinya oleh pernyataan dan ungkapan
cinta
serta isi hati isterinya ... bahawa isterinya menerima dirinya seadanya.
Dia kemudian tertunduk dan menangis ...
psstt : sesungguhnya tiada manusia yg sempurna,tp,kita harus bersyukur dgn ape yg kita miliki...
Read more ...

senjata perlindungan orang asli yg digunakan hingga kini

hehee,,post kali ni x der la ngeri ke,seram ke,,,tp kelakar ade la skit2...hehehe...nape aku ckp camtu...???..ye la,,,gambar yg akan dipaparkan ini merupakan gambar senjata perlindungan orang asli dulu2,,,ape yg dilindungi tu..????? korang pikir la sdiri..hahahahhahaha,,,tp,,,yg kelakarnyer,,,senjata itu menjadi rebutan manusia skrng,,lebih2 lg time musim world cup kat afrika selatan ari tu...sumer pakat nk beli...hehehehe....x caya,,,,tgkkkkkkkk la
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya 
Read more ...

Monday, October 18, 2010

kalaulah haiwan pon ade FACEBOOK

hehe...cuba bayangkan semua binatang di atas muka bumi ni ade fesbuk....hehhe...rase2nyer ape komen2 atau post2 kat STATUS mereka yg macam korang punyer tu...hehehhe..agak2nyer bunyi lebih kurang macam ni la...

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih...

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: "Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

Ayam : Kawan2...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap ... baru beli videocam baru ...

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

kucing : update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun. ..

lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn. ..gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....

itik serati : hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2. ...nk tiru aku le tu.. lol....

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie?


psstt : ape komen korang..??????..hehehe
Read more ...

disko terbakar..

yg ni paling best aku nk post....sedarlah wahai kaki2 clubbin sekalian....hehehehe....tgk gmbar ni...di atas dunia pon da kene bakar,belum lg di akhirat kelak...gambar ini diambil setelah bomba memadamkan kebakaran di sebuah disko di thailand....da macam ayam golek la sumer mayat2 tus....x sempat nk keluar....jum tgk.......moga2 menjadi pengajaran berguna kepada semua mat2 atau minah2 clubbin..hahahhahaahhaahah
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Sunday, October 17, 2010

koleksi gantung diri

da borim ke tgk mayat yg hancur, pecah kepala, putus tangan..????..kalau da borim,kali ni aku nk post ttg mayat yg sempurna..hehehehe...ape tu..??....senang cakap mayat yg bunuh diri dgn menggantung tubuh mereka menggunakan tali,kain dan macam2 la lagi.sempurna la mayat tu..hehhee..biasanya mereka ni putus cinta bagi yg muda,kalau yg tua pulak,tekanan la....x kira la di tempat keje ataupon tekanan dgn hidup dia sendiri....tp..ini bukan cara terbaik untuk menyelesaikan masalah...kalau ade masalah..berdoalah kepadaNYA....
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya 
Read more ...

kemalangan maut pulak

huhuhu....yg ni berlaku kat indon...difahamkan,kesemua mangsa adalah mahasiswa dan mahasiswi unversiti indonesia...dikhabarkan mereka dalam perjalanan pulang setelah berpesta di sebuah villa....kereta mangsa merempuh pokok dan korang boleh lihat pokok tidak tumbang hanya kulit pokok yg terkoyak walaupon kereta hancur kerana dipandu laju..mayat2 pon dalam keadaan mengerikan...so..nk tgk....tgk laaaaaaaaaaaaa......... 
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya 

Read more ...

lagi kemalangan maut

satu lagi kemalangan maut,tp x tau la berlaku kat manew...yg menjadi tragisnya turut melibatkan bayi dan kanak2...peliknya ialah..mengapa kerusi bayi boleh ade kat situ...mak dia tgh lintas jalan ke time kene langgar tu........ape2pon tgk la gmbar untuk kepastian...hehehe
 tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya 
Read more ...

kisah lucu antara paderi dan lelaki alim

Pada satu hari, seorang paderi terjumpa dengan seorang lelaki islam yang alim di dalam kapalterbang.

Mereka duduk bersama-sama. Setelah kapal terbang mula bertolak, mereka mula berdebat tentang hal agama.

Setelah lama berdebat, seorang pramugari datang untuk memberi makanan. Paderi itu meminta "Can I have pork?". Pramugari itu segera mengambil sepinggan daging babi. Kemudian lelaki alim tu pula meminta nasi ayam. Pramugari itu memberikannya sepinggan nasi berlauk ayam.

Setelah mereka habis menjamu selera, paderi itu berkata "Ha2, rugi awak tak dapat makan daging babi. memang sedap sehingga menjilat jari". Lelaki alim itu berdiam diri. Setelah itu, Mereka sambung berdebat.

Setelah mereka sampai di lapangan terbang, lelaki alim itu bersalaman dengan paderi itu dan berkata,"Kirimkan salam saya kepada isteri awak". Paderi itu pun berkata,"Saya tidak ada isteri kerana tidak boleh berkahwin"

Lalu lelaki alim berkata "Takder isteri? Hehehe, ruginyer. Perempuan lagi sedap dari daging babi."

psstt : sungguh rugi paderi itu,,,hahahaahahahah 
Read more ...

Saturday, October 16, 2010

ular sawa telan manusia

kali ni nk post ttg ular plak..bukan anaconda,tp ular sawa..ape yg menarik sangat dgn ular sawa ni...?????....besar ker..??? nk tau tgk la gmbar kat bawah.. beberapa gmbar ular sawa yg telah menelan manusia..x percaya...?tgkk..!!!!!!!!!!!!!!!!
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...

aksi camera mannnnnnnnnnnnn

biasanya korang lihat gambar yg menarik dan kualiti gambar yg tinggi...tp korang pernah fikir x,,,camner rupa jurugambar time mereka snap gambar..?????hehehehe...untuk mendapatkan gambar yg menarik maka posisi jurugambar juga harus la berada dalam keadaan menarik..x caye.....tgk ni...........
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...

Friday, October 15, 2010

kecacatan bukan penghalang

walaupon tidak seperti manusia normal yg lain....bukanlah menjadi alasan untuk tidak beribadah kepada ALLAH....lihat la gmbar ini..

psstt : maha suci ALLAH......................
Read more ...

orang cermin

huhu...kalau korang pernah pegi BB mesti korang pernah nmpak orang kenit emas kan..??ala..yg dia cat badan dia dgn topi2 skali warna emas tu...pastu duduk atas kerusi dan x bergerak..tp yg ni bukan orang emas tp orang cermin...hehee..camner,cat badan guna cermin ker..?salah2...nk tau..korang tgk la gmbar ni...
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

kenapa media tidak siarkan ini..??????????????????

Sedih dan pilu mengenang peristiwa yang menimpa salah seorang penyokong Kelantan di Stadium Shah Alam Selangor selasa lalu. Malah lebih perit dan pilu apabila membaca luahan salah seorang penyokong Selangor yang berbangga memukul mangsa setengah mati. Apa yang ingin didedahkan ini bukan untuk mengapi-apikan suasana tetapi ingin minta jasa baik kekawan yang menyaksikan kejadian ini membantu pihak sukarela yang ingin membantu kes ini untuk bertindak mengikut undang-undang.
Amat kecewa bercampur geram setiap kali memgimbau kembali peristiwa ini apabila membuka laman web sosial tetapi ini bukan alasan untuk seluruh penyokong Kelantan membalas dendam, dimana ianya akan dilihat lebih memburukkan keadaan dan persepsi masyarakat luar apabila isu keganasan penyokong sering dilaporkan secara berat sebelah.
Kami cuba merungkai kejadian mangsa yang dipukul ini samada masih hidup atau mati kerana salah seorang yang mendapatkan mangsa telah mengemailkannya kepada kami gambar-gambar. Sinopsis kes ini cuba dirungkai dan masih perlukan bantuan dari mereka yang tahu kejadian ini.



disini ade gmbar ketika penyokong kelantan dibelasah teruk oleh penyokong selangor..dan ini anda tidak akan dapat lihat di media tempatan..!!!!!!!!!!!!!!!  
tekan READ MORE untuk lihat gmbar penyokong kelantan dibelasah
Read more ...

Wednesday, October 13, 2010

penyokong kelantan ganas...?????????????

kali ni aku nk kongsi gam korang ttg berita hangat yg melanda sukan kita.....kalu tgk dlm berita sibuk dok temubual penyokong selangor yg dipukul oleh penyokong kelantan...x habis2 nk salahkan penyokong kelantan...bukan aku nk menyebelahi penyokong kelantan,mmg ade juga penyokong kelantan yg bertindak melampau..ttp yg aku nk nyatakan disini...mana peranan media yg bertindak adil.....?????????...kenapa harus dinyatakan keganasan penyokong kelantan sahaja.????...di sini aku sertakan beberapa gmbar yg menunjukkan bukti SIAPA YG MENGGANAS DI STADIUM SHAH ALAM sebenarnya,,,dan aku yakin...gambar2 ni x kan disiarkan di media....
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Tuesday, October 12, 2010

muka mangsa roller coaster

hahahaa...x sempat nk tulis da ketawa aku ni.hahaha..korang pernah naik x roller coaster...???.kalau yg da pernah naik mesti da dapat rasakan kepantasan roller coaster tu bergerak tp,adakah anda sedari..bagaimanakah mimik muka wajah anda ketika berada di atas roller coaster tu..?????....hahaha.kat sini aku postkan beberapa gambar mereka yg da control muka masing2 tp apakan daya....roller coaster lebih ganazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.!!!!!!!!!!!!!!
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya


Read more ...

nobita dan doremon sebenar ditemui...?????

hahahhaa.....camner la aku boleh jumpa gmbar macam ni..heehhe.....ape2 pon jom tgk....


ni org yg menyamar jadi doremon ngam nobita...nk tgk x yg real doremon ngam nabita..?
tekan READ MORE untuk lihat gmbar nobita dan doremon yg asli
Read more ...

Monday, October 11, 2010

kemalangan maut 10/10/10(gambar,video)

x nak citer byk..rasenyer korang da tau kan...dalam tv,paper.radio sumer da heboh pasal kemalangan ni...cuma aku nak share ngam korang sedikit gmbar dan video ttg kemalangan maut ini...takziah diucapkan kpd keluarga yg meninggal..
tekan READ MORE untuk lihat gmbar dan video seterusnya

Read more ...

Sunday, October 10, 2010

10/10/10 hari perkahwinan

sempena hari ini 10/10/2010..atau 10/10/10 pasti rmai yg akan melalukan sesuatu yg akan dikenang smpai  bila2 antaranya ialah melalui majlis perkahwinan...aku yakin..ari ni rmai org kawin..huhuu.hantaran pulak mesti 10k atau rm1010.10.hehe betul kan..????????...ok2...citer pasal post kali ni..sempena ramai org yg kawin pada ari ni..so..aku post gmbar candid semasa perkahwinan..tp yg mat saleh la...yg kat malaysia x der coz semua pengantin sopan pada masa tu...hahahahhaahhaha...jom tgkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...

Saturday, October 9, 2010

seni cermin kotor

post kali ni x der ngeri2 da...huhu..coz rmai yg komen ckp blog aku ni blog org mati...hahahaha..nti x der org nk view pulak..huhuh....aku nk wat camner da sumer yg antar gmbar kt email aku sumer gmbar2 yg mengerikan...so.aku trpaksa la post kan..hehe...aku alu2 kan korang antar pic yg menarik atau pelik untuk dikongsi..hehe..bukan x kasi antar pic ngeri..tp lau ade sesuatu yg lebih menarik..ape salahnyer dikongsi kan..???..hehe...da da.. membebel jer keje aku ni...

berbalik.pada post kali ni..korang pernah tgk x cermin kete yg kotor berdebu.???? biasanya korang wat ape bila korang jumper cermin tu..?? dulu aku pernah la conteng dgn tulisan mengejek member2 kan..huhuh..tp sebenarnya cermin yg kotor itu ade manfaatnya bg mereka yg kaki lukis..hehe..naper aku cakap camtu..?? jom tgk.......................
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

kemalangan maut di tempat kerja

sebelum aku tidor ni.aq nk share ngam korang ttg kemalangan di tmpat kerja..bg mereka yg kerja di tmpat seperti pelabuhan,atau ape2 saje yg mesin mengendalikanya kenelah amat berhati-hati kerana mesin tidak pernah mengenali kita...walaupon anda da pkai topi keselamatan,tp jika anda masih cuai amatlah bahaya..so..jadi la camni...
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...

Friday, October 8, 2010

diseksa sebelum dibunuh dgn kejam(video)

paparan kali ni x der gmbar...cuma video jer..hehe..best ke video ni..???..huhu...sbenarnya,aku sndiri pon berat kepala bila tgk video ni...seorang lelaki diseksa dgn kejam sebelum dibunuh dgn hammer rasanyer yg last tu..sblum mangsa mati..perut mangsa ditebuk dgn screwdriver n anda boleh lihat n dengar suara mangsa menahan sakit.....sungguh mnyedihkan..x mau citer byk.....berani tgk la.














psstt : ni bukan manusia tp setannnnnnnnnnnnnnn
Read more ...

makyah terseksi

da banyak aku post pasal eksiden, mayat pecah kepala/putus, dan benda2 yg mengerikan..so..kali ni aku nk korang relax skit dgn ape yg aku nk post ni...post kali ni x ngeri pon,cuma agak menggelikan bagi mereka yg normal...nape aku cakap camtu...??????...korang tgk n nilai la sndiri yer..hehe made in afrika ni...
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...

mayat mengerikan

sebelum aku p solat jumaat, aku tinggalkan korang dgn gmbar ni..huhuhu....ngeri beb...difahamkan pemandu kren x perasan ade orang n terus jer dia jalan...huhuhu...bayangkan la kren yg berat tu melenyek mayat sehingga jadi camtu.sampai terkeluar otak..huhuhu....jum tgk...
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Thursday, October 7, 2010

cium lori..

aku saje jer namakan post kali ni 'cium lori' coz korang boleh la tgk sendiri camner simati ni mati...huhuu...munkin simati bawa motor terlalu rapat dgn lori tu dan x sempat brek...terus lekat camtu..huhuhu..
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

kemalangan maut yg ngeri

post kali ni konfom mengerikan...lebih2 lagi bagi mereka yg bawak kenderaan laju2....keadaan mayat amat mengerikan sehingga hampir semua isi perutnya terkeluar.....rasanya penunggang motorsikal ni coz ade topi keledar kat tepi mayat...jum ler tgk...konfom bawa 20 jer lps ni...huhuhu
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Wednesday, October 6, 2010

koleksi mayat pecah kepala

ni satu lg koleksi pecah kepala.huhuhu...bagi yg lemah semangat baik jgn tgk...nti kan x pasal2 org lain tgk anda pulak.heehehe..
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya

Read more ...
There was an error in this gadget

Google+ Followers

Feedjit

Sila KLIK gambar dibawah

Join us on Facebook, just click LIKE

Powered By AMazing giLA

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger

Total Pageviews