Segala post yang ada dalam blog ini seperti gambar dan video adalah bukan hak milik asal Amazing Gila walaupun tidak dinyatakan. Jika ada gambar/video/ artikal anda dan anda tidak mahu dikongsikan sila hubungi AG di FB ataupun di ruangan komen post tersebut.Harap maklum

Recent Post

Tuesday, November 2, 2010

video kemeriahan penyokong kelantan sepanjang jalan ke bukit jalil



huaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku bangga menjadi rakyat kelantannnnnnnnn..hehhee....ni x abis lg aku nk bercerita ttg kehangatan piala malaysia...ari tu lepas jumaat aku bertolak ke KL..mmg ramai giler penyokong kelantan yg konvoi ke bukit jalil..kebanyakan drpd mereka memasang bendera kelantan di kereta masing2...mmg meriah la...sepanjang jalan dipenuhi bendera merah kelantan....dan..apabila aku pulang pd hari ahad,..masuk je kuala lipis hujan turun...yg bestnyer,,semangat kanak2 dan remaja2 yg berada di tepi jalan smbil mengibarkan bendera kelantan walaupon hujan yg agak lebat turun...huhuhu..fanatikkkkkkkkkk betullll...inilah bola sepak malaysiaaaaaaaa.....bersama ini aku sertakan video konvoi ke bukit jalil dan juga video mat saleh yg sokong kelate di dalam lrt...gomo kelate gomo..!!!!!!!!!!!!
video


ni pulak video mat saleh....GOMO KELATE GOMO katenyer...hehe
video


psstt : hehhee...mmg puah hati aku ke bkit jalil hari tu

Email Newsletter



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

7 comments :

  1. suke tg0k mat saleh tu.. *ad0oi gatal! ahaks!

    ReplyDelete
  2. hahahah..tgk la sokong saper plak..hehwhheeww

    ReplyDelete
  3. hahahaahaah...stedyy mat salleh ni..haha!

    ReplyDelete
  4. pandai mat salleh tu cakap gomo klate gomo.. ahahah.. bule nikah ngan org klate lpas nh .. huhu ..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Google+ Followers

Feedjit

Sila KLIK gambar dibawah

Join us on Facebook, just click LIKE

Powered By AMazing giLA

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger

Total Pageviews