Segala post yang ada dalam blog ini seperti gambar dan video adalah bukan hak milik asal Amazing Gila walaupun tidak dinyatakan. Jika ada gambar/video/ artikal anda dan anda tidak mahu dikongsikan sila hubungi AG di FB ataupun di ruangan komen post tersebut.Harap maklum

Recent Post

Monday, December 13, 2010

rangka manusia terbesar dijumpai(Biggest Human)



sebenarnyer da lama berita ni tersebar,kalau x silap aku, mase aku skolah lg da dihebohkan pasal berita ni..cuma skrng bwu aku ingat balik..hehe...berbalik pada entry kali ni...x byk info yg aku dpt dr gmbar ni..tp setelah aku cuba kaji selidik dpt la jgk sedikit info(waaa macam ahli sejarah plak)...rangka ini dijumpai di Iraq oleh syarikat gas dan minyak drpd amarika..dan ade juga dijumpai di India..betul ker kejadian ini...?????.apa2 pon..hanya Allah yg maha mengetahuinyer..jum tgk
tekan READ MORE untuk lihat gmbar seterusnya








 psstt : betul x..?????huhuhu

Email Newsletter



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

6 comments :

Share It

Google+ Followers

Feedjit

Sila KLIK gambar dibawah

Join us on Facebook, just click LIKE

Powered By AMazing giLA

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger

Total Pageviews