Segala post yang ada dalam blog ini seperti gambar dan video adalah bukan hak milik asal Amazing Gila walaupun tidak dinyatakan. Jika ada gambar/video/ artikal anda dan anda tidak mahu dikongsikan sila hubungi AG di FB ataupun di ruangan komen post tersebut.Harap maklum

Recent Post

Tuesday, January 4, 2011

cek pertama from cik nuffnang..!!!!!!!!!!!



hhuhuhu..ni la kali pertama aku terima cek dr cik nuffnang...sukernyer ati ini..huhu.yer la..first time dpt..kalau org lain da byk kali da dpt..ceritanyer begini...td da la aku bgun lewat,,bangun2 jer kene ceramah oleh mak aku...huhu..ni la akibat bgun lewat...da bangun terus aku ngadap laptopku n updated entry untuk ari ni apabila sudah mabuk(foto) huhu..tgh aku syok2 dok BW, abah aku bg surat kat aku..terkejut aku,sebelum ni x der pon org antar surat kpd aku melainkan surat hutang dr kolej aku.dalam hati aku berkata x kan smpai surat hutang lg,hari tu baru jer sampai surat kolej aku...huhuu..tgk sampul surat x der plak lambang kolej aku..bila aku buka jer..terkejut aku...froommm cik nuffnang rupanyer....walaupon x la dapat beribu-ribu tp aku ttp bersyukur krn...ape yer..alaaaaa..kerana dapat duit hasil dr titik peluh sendiri..hehehhehe..yeahhhhhhhhhhhhhhh..tq nuffnangggggggggggg...
psstt : ini membuatkan aku bersemangat untuk berbloggingggggggggggggg...yeahhhhhh

Email Newsletter



Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

16 comments :

There was an error in this gadget

Google+ Followers

Feedjit

Sila KLIK gambar dibawah

Join us on Facebook, just click LIKE

Powered By AMazing giLA

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger

Total Pageviews