Segala post yang ada dalam blog ini seperti gambar dan video adalah bukan hak milik asal Amazing Gila walaupun tidak dinyatakan. Jika ada gambar/video/ artikal anda dan anda tidak mahu dikongsikan sila hubungi AG di FB ataupun di ruangan komen post tersebut.Harap maklum

Recent Post

Thursday, March 31, 2011

nenek 94 tahun ditangkap memiliki dadah 5kg(6foto)

sungguh malang nasib nenek ni..da tua2 pon masih nk menyeludup dadah.huhuhu..da tertangkap nak lari camner..huhuhu..tp aku rasa nenek ni dipergunakan oleh orang tertentu la..ape2 pon jum kita lihat gambar nenek ni..
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

senarai penuh 12 peserta Maharaja Lawak

setelah berakhirnya program Raja Lawak dari musim pertama sehinggalah musim kelima..Astro menampilkan pula program yg pasti memecahkan perut kita semua iaitu Maharaja Lawak. Program ini mengumpulkan semua finalis2 dari musim pertama hinggalah musim kelima raja lawak..cuba bayangkan semua finalis raja lawak bertanding,,,konfom pecah perut...tekan readmore untuk lihat peserta2 yg bertanding kali ni
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya


Read more ...

seni menggunakan kertas dan gambar(11 foto)

skali lg aku pamerkan seni yg mmg sungguh kreatif dan  inovatif..hahahaha..aku kagum giler lihat gambar ni...camner la diorang boleh terpikir wat camni..huhuhu..korang pon boleh wat tau tp korang kene pastikan yg korang pndai melukis dulu...huhuhu jum tgk koleksi gambar kat bawah
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Wednesday, March 30, 2011

papan kenyataan pembinaan projek pelik

korang tau x nape papan kenyataan pembinaan ini pelik...korang baca betul2 dan lihat tarikhnya..huhuhu...agak2 la nk cepat siap pon...huhuhu
psstt : mentang2la nk pilihanraya..byk la projek masuk kan kan kan..????
Read more ...

lelaki yg tidak mempunyai tempurung kepala(4foto)

waa..sungguh bernasib baik lelaki ini...dapat hidup walaupon tanpa tempurung kepalanya..huhuhu..betull..tp aku x der sebarang info ttg gmbar ini kerana si penghantar hanya bagi gambar jer..huhuhuhu..so..korang tafsir la mengikut pemikiran korang..jum tgk.
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

jackie chan meninggal dunia

NEW DELHI: Aktor terkenal Hong Kong, Jackie Chan, menjadi mangsa terbaru penipuan kematian menerusi Twitter apabila dilaporkan meninggal dunia kerana serangan jantung.
tekan READMORE utk baca dan lihat gambar seterusnya
Read more ...

Gadis bertudung cari kerja untuk mencuri

SHAH ALAM - Bermodalkan gaya bertudung dan diselit sikap lemah lembut, seorang gadis berusia 25 tahun disifatkan amat licik apabila dia didakwa dengan mudah diterima bekerja sebelum menghilangkan diri selepas mencuri sejumlah barang berharga di tempat kerjanya.
 gambar hiasan




Difahamkan dalam tempoh dua hari pada 22 dan 23 Mac lalu, gadis terbabit telah melarikan telefon bimbit dan sejumlah kad tambah nilai di tempat dia bekerja sebagai jurujual di dua premis di sini.
Suspek itu didakwa telah pergi ke dua buah premis itu selepas membaca iklan kerja kosong menerusi akhbar. Majikan di kedua-dua premis itu menerima suspek sebagai jurujual selepas terpedaya dengan sikapnya yang lemah lembut dan mengenakan tudung.
Namun selepas diterima bekerja, suspek mengambil kesempatan melarikan barangan jualan di premis tersebut sebelum dia menghilangkan diri pada hari pertama bekerja.
Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, dalam kejadian pertama, polis menerima laporan suspek mencuri dua buah telefon bimbit jenis Sony Ericson ketika bekerja di kaunter pameran kedai jualan telefon bimbit di tingkat bawah Plaza Masalam di si
Read more ...

Tuesday, March 29, 2011

motosikal yg diperbuat drpd jam lama(19foto)

waaa..sape yg buat ni mmg aku tabik la..huhuhu kreatif giler....ni mesti dia kumpul byk2 jam yg terpakai dan wat motor..huhuhu..sungguh mengkagumkan..bukan senang nk wat ni..kene teliti..yg penting x boleh putus asa...huhuhu jum tgk gambar motor2 yg direka daripada jam2 klasik..
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

koleksi foto manusia pelik zaman dahulu(13 foto)

korang ingat zaman sekarang jer ke ade manusia2 pelik...??? sebenarnya zaman dahulu lg da wujud manusia2 pelik ni..hhuhuhu,,cuma zaman dahulu  x der la internet cam zaman skrng ni nj heboh2 dan ape2 jd terus tersebar..huhhu...jum2 tgk koleksi manusia pelik zaman dahulu
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Pokok dipenuhi sarang labah-labah

KARACHI, Pakistan - Sejumlah pokok di wilayah Sindh dekat sini dipenuhi dengan sarang labah-labah sehingga menghasilkan satu pemandangan yang menyeramkan, lapor sebuah akhbar semalam.
Walaupun kejadian banjir melanda Pakistan tahun lepas tetapi terdapat air yang masih lagi tidak surut sepenuhnya menyebabkan banyak serangga kecil menjadikan pokok sebagai tempat tinggal.

Menurut penduduk tempatan, mereka tidak pernah melihat fenomena tersebut berlaku sebelum ini tetapi sarang labah-labah itu telah berjaya mengurangkan populasi nyamuk.
Sebahagian besar kawasan bencana yang melanda Pakistan masih lagi belum surut selepas enam bulan hujan lebat melanda negara itu.
Fenomena pokok yang menggerunkan itu pula adalah kesan terbaru akibat banjir besar yang telah menyebabkan 2,000 orang terbunuh. - Agensi
Read more ...

Monday, March 28, 2011

tahap radiasi naik 10 kali ganda(krisis nuklear jepun)

SENDAI: Paras radiasi di perairan berhampiran loji nuklear Fukushima yang dilanda tsunami melonjak 10 kali ganda dalam tempoh beberapa hari.
Ketika petugas loji itu bergelut untuk menstabilkan stesen jana kuasa itu, tahap radiasi kini menjadi ancaman kepada orang awam.
tekan READMORE utk baca dan lihat gambar seterusnya
Read more ...

Rakyat Malaysia kena sedia hadapi gempa bumi

KUALA LUMPUR - Penduduk di negara ini perlu lebih bersedia kerana Malaysia dijangka tidak terlepas daripada mengalami kejadian gempa bumi pada masa akan datang.
Pakar Geologi, Prof. Madya Dr. Tajul Anuar Jamaluddin berkata, kemungkinan itu ekoran daripada retakan-retakan besar (sesar) yang terdapat di dalam kerak bumi.

Katanya, walaupun ketika ini retakan itu tidak aktif tetapi gerakan pada kerak bumi yang didorong oleh gempa di sekeliling Semenanjung Malaysia boleh mengundang bencana tersebut.
"Kekerapan berlakunya gempa bumi di sekeliling Malaysia, contohnya di Indonesia, Myanmar dan Jepun akan mendorong patahan pada retakan-retakan besar ini seterusnya ia akan aktif dan menghasilkan gempa bumi.
"Apa yang dapat dipastikan, kemungkinan itu tetap ada tetapi bila ia akan berlaku sama ada mengambil masa puluhan atau ratusan tahun tidak dapat dipastikan," kata Tajul Anuar yang merupakan Pensyarah Geobencana, Institut Kajian Bencana Asia Tenggara, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).KOSMO
Read more ...

pokok tu tgh wat ape(18sx)...????

huhuhu..no komen....
psstt : jgn pikir bukan2 yer...huhhhuhu
Read more ...

Sunday, March 27, 2011

kucing yg paling hodoh di dunia(ugly cat)7 foto

korang da tgk anjing paling hodoh di dunia ...???haa..kali ni aku tampilkan lawan kepada anjing hodoh ni...ape lg kalau bukan..kucing yg paling ngeriiiiiiiiiiii...byk2 koleksi anjing hodoh tu aku kasi sekor jer kucing yg ngeri ni..korang tgk dan nilai la..sape yg paling hodoh...huhhu
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

seni menggunakan bra..huhuhu(14foto)

macam2 la zaman sekarang ni kan...hinggakan bra pon dijadikan seni..hahahhaha..agak2 lepas ni diorang wat seni menggunakan ape plak yer..huhuhu...x nk komen byk2 pasal entry ni coz aku x pkai pon bende ni..huhhu
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

koleksi gambar anjing yg paling hodoh(ugly dog)14foto

hanjenggggggggg punyer anjing...mmg hodoh pon anjing2 kat bawah ni...huhuhu..ni aku kasi korang tgk koleksi gambar anjing yg mukanya konfommmmmm ngeri plus buruk.huhuh..jum2 tgk
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

titik gempa bumi hampiri malaysia

KUALA LUMPUR – Kekerapan kejadian gempa bumi sejak beberapa tahun kebelakangan ini dipercayai mengakibatkan kedudukan titik gempa di Sumatera, Indonesia beralih dan semakin menghampiri Malaysia.
Pakar geologi, Profesor Madya Datuk Dr. Mohamad Ali Hasan berkata, beliau tidak menolak kemungkinan itu kerana titik gempa biasanya akan mengalami pergerakan sebanyak satu sentimeter setahun jika gempa bumi kerap berlaku di sesebuah kawasan.

Beliau berkata, hakikat tersebut terbukti apabila penduduk negara kini semakin kerap merasai kesan gegaran gempa bumi yang berlaku di negara-negara sekitar rantau ini berbanding sebelum ini.
Read more ...

Saturday, March 26, 2011

koleksi gambar "pak guard" tidur ketika kerja(11 foto)

hahahahahahahha...inilah namenyer curi tulang..huhuhu.biasa la kerja pak guard ni kene jaga malam..so..waktu siang tidur la kejap..tp para2 cameraman ni amik peluang la time2 gni..snap terus gmbar pak guard..cian pak guard..jum korang tgk gambar pak guard ponteng ni..
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Myanmar dilanda gempa bumi(10 foto) earthquake in myanmar

YANGON: Sekurang-kurangnya 70 orang terbunuh di Myanmar dan seorang lagi di Thailand manakala beratus-ratus bangunan musnah selepas gempa bumi dengan ukuran 6.8 skala Richter di kawasan Segi Tiga Emas, berdekatan sempadan Thai malam kelmarin, kata pegawai kerajaan kedua-dua negara.
Laporan menyatakan gegaran dapat dirasai hingga ke Bangkok, Thailand kira-kira 800 kilometer dari pusat gempa, Hanoi dan sebahagian China
tekan READMORE utk lihatg gambar seterusnya
Read more ...

Friday, March 25, 2011

ape yg pompuan tu pegang..?????(8 foto)

inilah dunia realiti hiburan masa kini..huhuhuhu..artis2 pon da bergaul tanpa batasan...dedah sana dedah sini...tp yg amat mengejutkan yg ni,,pegang sana pegang sini..ishhhhhh..da la tgh live...huhuhu...selamber jer diorang ni...jum tgk urutan gambar dibawah...
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

real encik Satan dragon ball dijumpai..!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahha..entry ni hanya peminat citer dragon ball ataupon mereka yg pernah tgk citer dragon ball jer yg paham..huhuhuhuhu...aku minat giler citer ni..fevret aku ni time kecik2 dulu...x sangka ade jugak yer yg real..hahaahhahaa
psstt : waaaaaaaaaaaaa..huhuhu....ayah sapoooooooooooo la ni..hahhahaa
Read more ...

wanita yg tiada lubang hidung(10 foto)

waa..hebat wanita2 ini kerana mereka tidak menggunakan hidung untuk bernyawa..hhuhu sebenarnya ini adalah amalan bagi kaum Apatani di Indian..tradisi ini diamalkan seja dari dahulu lagi bagi kaum2 wanita di Indian..huhuhu..jum tgk gambar2 mereka
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

gadis cuba bunuh diri terjun dari KB mall(2 video dan 6 gambar)

petang td dalam pkul 5 petang telah berlaku satu kejadian yg amat menggemparkan di Kota Bharu ini apabila seorang gadis dilihat telah berada dlm keadaan mencurigakan di tingkat 3 atas sekali bangunan KB mall. rupa-rupanya gadis itu ingin membunuh diri..jum baca kisah serta lihat video dan gambar ketika gadis itu terjun dari bangunan KB mall.
tekan READMORE utk lihat gmbar dan video gadis ini terjun bangunan
Read more ...

wanita ini terkencing di dalam seluar(4foto)

akibat daripada terlalu syok menari menyebabkan wanita ini x dapat menahan kencingnyer...soo..ape terjadi...bocorrrrrr la..huhuhuhu.....pengotor punyer pompuan....huhuhu..jum tgk urutan gambar wanita ini ketika dia menahan dan x tertahan kencingnyer,,hahhahahaa
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya

Read more ...

Thursday, March 24, 2011

kemalangan maut yg amat mengerikan lori vs kereta(7foto)

sungguh dashat dan ngeri bila melihat kemalangan maut ini..tgk sajalah bagaimana lori itu mencium kereta sehinggah hancur..huhuhu..konfom maut pemandu kereta itu...jum tgk gmbar mayat pemandu dan kesan kemalangan itu..kalau x kuat semangat jgn tgk tau
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

masih tersenyum walaupon akan dihukum gantung(8foto)

lihatlah remaja ini..masih tersenyum walaupon dia akan menjalani hukul gantung smpai mati..huhuhu...aku x pasti kat negara mana peristiwa ini berlaku tp rasanyer cam negara arab jer,huhhu..jum tgk urutan peristiwa lelaki ini dihukum gantung
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Wednesday, March 23, 2011

tempat duduk basikal yg kontoversi

hahahahaa ape yg kontroversi sgt ni...????nak tau kene la tgk semua gmbar kat bawah ni..hehehe..x der la..cuma seat basikal ni agak kurang elok untuk dinaiki..hahahhaa..macam2 la dunia sekarang ni
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

subhanALLAH, masih terselamat walaupon besi tajam telah menembusi mukanya

malang menimpa lelaki dari india ini apabila beliau terjatuh dari motosikalnya dan sebatang besi tajam yg berada di tepi jalan telah menembusi muka dia. lelakai ini bernama Bhuvaneswar Kumar dan berumur 30 tahun..tetapi nasib lelaki ini baik apabila setelah menjalani pembedahan selama 12jam, doktor berjaya mengeluarkan besi itu sepanjang 13 inci tersebut..jum tgk gmbar lelaki ini
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

fenomena ikan aneh di mexico disebabkan tsunami

Fenomena Aneh Ikan Kerana Tsunami
SEKUMPULAN ikan sardin dilihat berenang berhampiran persisiran pantai Acapulco , Mexico , hari ini. Menurut nelayan tempatan, mereka tidak pernah melihat kejadian seperti itu sebelum ini. Dari jauh, sekumpulan ikan itu kelihatan seolah-olah seperti tumpahan minyak. 
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Tuesday, March 22, 2011

mat hip hop terlampau

kali ni kite tgk plak gmbar mat hip hop yg terlampauuuuuuu..hahahha..ini la akibatnyer apabila terlalu taksub dgn fesyen..huhuhu...smpai terlondeh seluar pon x sedar..hahahhaha...

psstt : ni kalau kene kejar dgn anjing best ni.hahhaa
Read more ...

koleksi gambar lubang besar di dunia(24foto)

dulu aku da post ttg lubang2 besar ni..kalau dulu lubang terjadi disebabkan aktiviti pengorekan biji timah...tp kali ni yg real punyer...x der edit2...kuasa tuhan yg maha Esa..jum tgk koleksi gambar2 ni..ngeri gak kalau tgk real2 kat depan lubang ni...tgk dlm gambar pon da ngeri..
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

koleksi foto cara menyeludup orang asing(16foto)

macam2 cara digunakan untuk menyeludup manusia ini..bukan barang tau..huhuhu..yer la..taknak kantoi punyer pasal..mereka menggunakan cara yg kreatif bg mengaburi pihak berkuasa..jum tgk cara2 mereka ni..huhuhu..kelakar gak kadang2
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

lagi kes pisau tercucuk di muka(3foto)

korang da tgk yg pisau tercucuk di muka ..??? haaaa kali ni hampir sama gak dgn kejadian yg aritu..cuma yg ni munkin dalam lg kot..huhhu..apa2pon ngeri la...nape la bolej jadi camni..mesti kes gaduhhhh..jum tgk gmbar ngeri ni
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Monday, March 21, 2011

cara membaiki lubang di india

ahhahaa beginilah cara paling mudah dan menjimatkan kos untuk membaiki lubang...x caye cuba la..huhuhu hanya di indiaaaaaaa tau
psstt : kalau terlepas kira arwah la yer..hahahaha
Read more ...

kebetulan yang luar biasa(amazing picture)

Satu pasangan suami isteri yang telah berkahwin selama 20 tahun terkejut apabila menemui foto bercuti lama semasa mereka di zaman kanak-kanak - 14 tahun sebelum mereka bertemu. Gambar hitam dan putih yang diambil pada hari cuti Butlins tahun 1965 menunjukkan Mandy Knaggs ketika berusia empat tahun mengerling ke arah seorang kanak-kanak lelaki yang kemudiannya menjadi pasangannya.jum baca kisah keluarga ini dgn lebih lanjut.tekan readmore
tekan READMORE utk lihat gmbar dan baca seterusnya
Read more ...

ikan besar dan ganassss

tgk jer ikan ni mesti korang terpikir kan..agak2 lembu boleh muat x dlm mulut ikan tu..huhhu..sape tau name ikan ni..???
psstt : jgn kate lembu..orang pon dia makan ni
Read more ...

Sunday, March 20, 2011

koleksi gambar kek ker najis ni..????(11foto)

waa..kalini kite semua akan tgk beberapa gambar yg aku konfius..kek ke najis ni...???????huhuhu...jwpanyer adalah kek...tp ape la diorang ni wat design najis...eeeiiiiwwwwww....nak makan pon x selera der...tgk jer pon da nk muntah..huhuhu...jum tgk..agak2 korang selera x nk makan..???
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

koleksi ular berkepala dua(19foto)

waa..kali ni kita semua tgk gmbar haiwan yg pelik dan lain dari yg lain..macam manew tu...ni haaaaa...koleksi haiwan yg bernama ular dan berkepala dua..ehhhhh x caye ker...betullllll..jum tgk koleksi gmbar di bawah
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Saturday, March 19, 2011

kemalangan maut di lebuhraya plus(3foto)

kemalangan maut mmg sering kali berlaku di lebuh2 raya dan juga di jalan2 biasa..tetapi at lebuh raya la biasanyer berlaku..tp ape yg aku nk paparkan ini bukan kemalangan biasa,tp kemalangan di lorong kecemasan..huhuuhu..macam manew berlaku ni..???tgk jer gmbar kat bawah
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

ikan bergigi manusia(3 foto)

waaaaaaaa sungguh pelik aku melihat gambar ikan ini..betul ker ade ikan yg bergigi seperti manusia..???huhuhu...x nak percaya ade gmbar plak..sooo...mmg kagum la ciptaan tuhan yg maha esa..jum lihat gambar dibawah
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Friday, March 18, 2011

bayi berwajah dua bermata empat(4foto)

bayi perempuan ini dilahirkan di perkampungan Nagar Uttar Pradesh, 50 km dari New Delhi. Bayi ini dilharikan secara normal tetapi berwajah dua serta bermata empat.Doktor masih lg belum memastikan samaada bayi ini boleh menjalani kehidupan normal pada masa hadapan.jum lihat gmbar bayi ini
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Thursday, March 17, 2011

seni yang amat kreatif(16foto)

tiada yg kreatif melainkan seni.hahha..ini seni ker vandalisme ni..??? agak2 kene tangkap ker lau kita lakukan ini..???..huhuhu..apa2pon..jum kita semua lihat gambar2 kreatif yg pasti anda kagum..huhuhu..tekan reamore
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

Wednesday, March 16, 2011

kuasa ALLAH,seorang ibu yg sarat mengandung terselamat walaupon dihempap kren(28foto)

bila kita melihat saje kemalangan seperti ini,mesti terbanyang di fikiran kita,"berape org mati..?"...lebih2 lg kemalangan ini melibatkan 5 buah kereta dan sebuah kren...mesti tidak dapat dibayangkan jika kita berada di tempat kejadian.tekan readmore utk lihat urutan peristiwa gambar semasa kejadian dan gambar ibu yg mengandung diselamatkan oleh penyelamat
tekan READMORE utk lihat gambar seterusnya
Read more ...

pengantin bersanding pakai kasut converse

hahahha..korang pernah tgk orang bersanding x..????ala..mesti pernah tgk kan..yg pengantin duduk kat atas pelamin tu..huhhhu..ape yg melucukan disini..biasanyer pengantin lelaki pkai kasut ape yer time tgh bersanding..????hahahaha,,kali ni pkai kasut converse..hhuhuhu..jum tgk
psstt : stylooooooo..hahahhahhahah
Read more ...

Tuesday, March 15, 2011

majlis berbuka puasa di negara arab(4 foto)

waaaaaaa....kali ni aku nk  kongsi ngam korang sumer ttg majlis berbuka puasa yg telah dilalukan di negara ebuah negara arab...huhuhu..meriahhhhhhh...makanan pon meriahhhhhhh....nasi bukan satu kawah beb..tp bapak kawah diorang guna...huhuhuhju..jum tgk..krdt to isuhangat.net
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

masjid di kutub utara(4foto)

Islam ade di mana2 sahaja di dunia ini..x kira la di asia ker,timur tengah ker,afrika  mahupon amerika sendiri, pasti akan kedengaran azan bila masuk waktunyer..termasuklah di kutub utara..tmpat yg beku...huhuhu..sejuk la kat sane..biarpon aku x prnah pegi lg tp aku bangga melihat masjid yg indah itu di sana...jum kita tgk.
tekan READMORE utk lihat seterusnya
Read more ...

Monday, March 14, 2011

loji nuklear jepun meletup dan bahaya hujan di Malaysia..???

pagi td telah berlakunya letupan loji nuklear di Jepun akibat daripada mesin penyejukan nuklear yg rosak kerana gempa bumi yg berlaku di  jepun..dan sekarang tgh heboh di FB dan website mengatakan hujan asid akan berlaku di beberapa negara asia termasuklah malaysia dan hujan itu amat bahaya jika terkena badan kita.adakah benar cerita itu...jum baca selanjutnya dan lihat video letupan itu..tekan readmore
tekan READMORE utk lihat video dan baca seterusnya
Read more ...

eksiden ngeri mata hampir tercabut(video)

ni mmg kemalangan ngeri...si mangsa siap pegang lg mata dia yg hampir putus tercabut..jum  tgk..huhuhu..lemah semangat jgn tengokkkkkkkk tau....huhuhu

 psstt : ngeriiiiiiiiiiiiii...hati2 semua
Read more ...

manusia istimewa pon boleh berjaya(13foto)

cuba lihat keadaan Nick Vujicic ini semasa kecil...mesti ramai beranggapan masa depan dia gelap kan..yer la..manusia tanpa tangan dan kaki....camner nk menempuhi dugaan dunia ini..tp semua anggapan itu salah...Nick telah berjaya dalam hidupnya ketika usia muda lagi sehingga tercalon dlm "Young Australian of the Year"pd tahun 2005...skrng..beliau telah memegang beberapa jawatan penting dlm pertubuhan2 kebajikan..huhuhu..jum tgk gmbar ketika beliau keci dan dewasa
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

Sunday, March 13, 2011

1 lelaki, 39 isteri, 94 anak, 33 cucu(4foto)

waaa..sungguh besar keluarga ini...huhuhu....bayangkan hanya dgn seorang suami mempunyai 39 orang isteri dan 94 orang anaknyer serta 33 orang cucu...menantu x sempat nak kira..hahahahha...jum tgk..
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...

kucing ker harimau ni...?????????(17foto)

waaa..ni satu lg binatang yg tidak dikenalpasti oleh aku..hehehhehe....was2 weii...kucing ker rimau ni..besar giler...kucing hutan kot...tp mmg amazing la haiwan ni...siap berkubang dgn ayam lg tu..ikan keli plak..hahhahaha..jum la tgk gmbar haiwan yg amazing gila ini
tekan READMORE utk lihat gmbar seterusnya
Read more ...
There was an error in this gadget

Google+ Followers

Feedjit

Sila KLIK gambar dibawah

Join us on Facebook, just click LIKE

Powered By AMazing giLA

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger

Total Pageviews